V hlave 2
Film spoločností Disney a Pixar s názvom „V hlave 2“ sa vracia do mysle novopečenej tínedžerky Riley práve v momente, keď sa v Centrále spustí náhla demolácia, aby sa vytvorilo miesto pre niečo nečakané: nové Emócie! Radosť, Smútok, Hnev, Strach a Nechuť, ktoré už dlho úspešne spolupracujú, si nie sú isté, ako majú reagovať na príchod Úzkosti, Nudy, Trapasu a Závisti.