Vianočná koleda
Ebenezer Scrooge začne Vianoce svojou zvyčajnou lakomeckou neúctivosťou, ale keď ho traja duchovia vezmú na cestu, ktorá odhalí dlho ukrývanú pravdu, musí otvoriť svoje srdce a odčiniť roky zlých skutkov, kým nebude neskoro.