Vianoční škriatkovia
Škriatok z technologicky vyspelého tímu, ktorý má za úlohu pripraviť domovy po celom svete na návštevu Santu, sa rozčúli, keď ho nepovýšia a dajú mu za partnera idealistického nováčika. Počas ich prvej misie ich nečakané výzvy potlačia až za ich hranice... a ohrozia Vianoce pre deti na celom svete.
Technologicky vyspelý tím škriatkov z elitnej jednotky známej ako „Prep & Landing“ na Štedrý deň zabezpečuje, aby boli domovy na celom svete pripravené na Santovu návštevu. Ale po neúnavnej práci za 227 rokov, sa škriatok Wayne rozčúli, keď ho nepovýšia na riaditeľa Zoznamu neposlušných. Namiesto toho dostane za partnera idealistického nováčika menom Lanny. Počas ich prvej misie, Wayne a Lanny čelia nečakaným výzvam, ktoré ich potlačia až za hranice... a ohrozia Vianoce pre deti na celom svete. Teraz bude treba obrovské úsilie od nesprávne spárovaných škriatkov, aby zachránili sviatky.