Z-O-M-B-I-E-S
Vláda vytvorila prístroj, ktorý zastavuje baženie zombíkov po mozgoch. Stredná škola v Seabrook, ktorá sa zameriava na jednotnosť, tradície a zrazy, musí teraz čeliť integrácií deciek zo Zombietownu. Kým ľudskí a zombícki študenti čelia prekážkam spoločnej existencie, medzi rozlieskavačkou Addison a zombíkom Zedom sa vytvára priateľstvo, ktoré môže zjednotiť ich strednú školu a celú komunitu.