Kadetka Kelly
Hilary Duffová hrá umelecky a módne založenú tínedžerku Kelly Collinsovú, ktorá musí krásne oblečenie vymeniť za uniformu na vojenskej akadémii svojho nového nevlastného otca. Ako najnemotornejšia a najneschopnejšia regrútka, ktorá pokazí aj základný výcvik, sa Kelly márne pokúša zapadnúť. Hotová vojna sa však rozpúta, keď narazí na kadetskú kapitánku (Christy Carlson Romanovú), tvrdú a prísnu veliteľku, ktorá je odhodlaná ju zlomiť. Pozrite sa, ako kedysi bezstarostná Kelly odoláva nekonečným pravidlám a predpisom, aby si získala rešpekt kapitánky a zároveň na škole zanechá jedinečnú stopu.