Z-O-M-B-I-E-S 2
Zed a Addison pokračujú v kurze viesť Seabrook High k jednote. Avšak príchod skupiny záhadných vlkodlakov rozčerí pokojné vody a taktiež zasadí rozkol medzi Zeda a Addison.