Skutočný život chrobáka
Vstúpte do nevideného mikrosveta, kde charizmatické herecké obsadenie miniatúrnych hrdinov používa na prežitie neuveriteľné superschopnosti. Od rýchlonohých svižníkov utekajúcich pred horúčavou pláží Bornea cez čarovné metamorfózy vážky pri britskom rybníku až po nočného motýľa v Smoky Mountain s cieľom získať krídla, nájsť lásku a odovzdať ďalej svoje gény, a to všetko za jednu krátku noc!