Wings of Life
Intímny pohľad na úžasné – a čoraz ohrozenejšie – živočíchy, od ktorých závisí tretina svetových zásob potravín.
Tento intímny a nevídaný pohľad na motýle, kolibríky, včely, netopiere a kvety s komentárom Meryl Streepovej je oslavou života, keďže od týchto úžasných – a čoraz ohrozenejších – živočíchov závisí tretina svetových zásob potravín. Film Wings of Life režírovaný oceňovaným filmárom Louiem Schwartzbergom využíva strhujúce vysokorýchlostné techniky snímania, ktoré vás dostanú do neuveriteľnej blízkosti týchto nedocenených hrdinov planéty a ukážu vám ich v pôsobivých detailoch.