Angel
Seriál ANGEL prináša nadprirodzené dobrodružstvá a temný humor a rozpráva príbeh niekoľko storočí starého upíra, ktorý hľadá vykúpenie v záchrane stratených duší v Los Angeles.
Prekliatím upíra starého niekoľko storočí je svedomie. Angel (David Boreanaz) odišiel z malého kalifornského mestečka Sunnydale a od jedinej ženy, ktorú kedy miloval, a usadil sa v Meste anjelov. Los Angeles s všadeprítomným zlom a nespočetnými pokušeniami číhajúcimi pod pozlátkom mesta sa ukázalo ako ideálny domov pre padlého upíra, ktorý sa snaží zachrániť niekoľko stratených duší a na oplátku možno získať späť vlastnú. Usiluje sa vrátiť nádej tým, ktorí uviazli v zúfalej vojne s vlastnými démonmi.