Greenovci vo veľkomeste
Big City Greens je animovaný dobrodružný seriál, ktorý zachytáva netradičné dobrodružstvá Cricketa Greena, nezbedného a optimistického vidieckeho chlapca, ktorý sa presťahuje do veľkomesta so svojou poriadne netradičnou rodinou. Jej členmi sú jeho výnimočná sestra Tilly, uchvátený otec Bill a hašterivá stará mama Alice. Cricketova prirodzená zvedavosť a nadšenie ho spolu s rodinou zavedú na veľkolepé dobrodružstvá a nájdu si aj cestu do sŕdc svojich nových susedov.