Chip a Dale: Život v parku
Dvaja maličkí nezbedníci zažívajú v mestskom parku veľké dobrodružstvá. Večne ustaraný Chip a pohoďák Dale sú dokonalý pár: sú to najlepší kamaráti, ktorí sa zároveň navzájom doháňajú k šialenstvu. Pri ich večných výpravách za orieškami a boji s väčšími či menšími nepriateľmi, sa k nim pridajú Pluto, Butch a ďalšie ikonické postavy z pera Walta Disneyho.
Plutovi ukradnú gaštany / Chip narazí na neskrotného tátoša / Chip a Dale sú si zrazu ešte bližší.
Chip sa zblázni z poštovej schránky / Dale upodozrieva Chipa z nekalých činov / Chipa trápi nedosiahnuteľný oriešok.
Chip sa zapletie s nesprávnou rodinou / Chipmunkovia idú na dovolenku / Parku vládne šerif Chip.
Z Pluta je nevítaný hosť / Dale si skomplikuje život klamstvom / Dale potrebuje objatie.
Dale je kráľom skákacieho hradu / Chip a Dale si adoptujú stratené vajce / Chip objaví ukrytú silu.
Chip mrzne na kačacom jazierku / Chip a Dale sa stanú gorilami / Park má nového psieho šampióna.
Butch má pocit, že ho straší duch / Chip a Dale chcú utajiť zločin / Chip a Dale súťažia vo varení.
Z Chipa a Dala sa stanú detektívi / Dale pozve Clarice na večeru / Dale sa doma pokúša majstrovať.
Chip a Dale sa vyberú do mesta / Chip a Dale obeťami podvodu / Dale už nechce byť poskok.
Chip a Dale objednajú hostinu / Donalda v noci zamknú v parku / Donald má problém s motorovou pílou.