Táborníci z Kikiwaka
Emma, Zuri a Ravi opúšťajú mesto a mieria do Tábora Kikiwaka, kde sa stretávajú so svojimi spolutáborníkmi a vedúcimi, a učia sa žiť vidieckym životom!
Rossovci Emma, Ravi a Zuri odchádzajú zo svojho newyorského domova do Tábora Kikiwaka, vidieckeho letného tábora v Maine, kde sa ich rodičia stretli ako tínedžeri. Emma a Ravi sa na tréningu učia pracovať ako vedúci a spriatelia sa s Lou, veselou hlavnou vedúcou, a Xanderom, lámačom táborových sŕdc. Medzitým sa Zuri spriatelí so svojimi spolutáborníkmi vrátane veľmi usilovnej Tiffany a chorobného klamára Jorgeho. Deti sa prispôsobia svojmu novému „vzdialenému domovu“ a zvyknú si na vzrušujúci nový život v Tábore Kikiwaka.