Lab Rats
Keď sa Leo nasťahuje do moderného domu, kde býva aj jeho nevlastný otec-vynálezca Donald Davenport, mama Tasha a inteligentný domáci počítač Eddy, objaví v pivnici tajný labák s tromi pokusmi – nadľudskými tínedžermi: silným Adamom, rýchlou Bree a múdrym Chasom.