Luke Cage
Luke Cage získa po sabotovanom experimente super silu a nezničiteľnú kožu, stane sa však utečencom, ktorý sa snaží opäť si vybudovať život v Harleme v New Yorku. Ale čoskoro ho okolnosti prinútia vystúpiť z tieňa a musí bojovať o srdce svojho mesta – a je prinútený konfrontovať minulosť, ktorú sa snažil pochovať.