Iron Fist
Miliardár Danny Rand, ktorého pokladajú už takmer dve desaťročia za mŕtveho, sa vráti domov do New Yorku, ale je konfrontovaný démonmi svojej minulosti a aj svojimi vlastnými.
Pred 15 rokmi sa súkromné lietadlo s miliardárskou rodinou Randovcov na palube záhadne zrútilo v Himalájach. Takmer o dvadsať rokov neskôr sa Danny Rand, jediný preživší nehody, vracia do New Yorku ako nesmrteľný Iron Fist. Danny si rýchlo uvedomí, že život v New Yorku môže byť taký kontroverzný ako život v kláštore, kde strávil posledných 20 rokov. Seriál Iron Fist sleduje cestu Dannyho Randa ako Iron Fista v New Yorku.