Medveď
Mladý šéfkuchár Carmy sa vráti domov do Chicaga, aby viedol rodinný obchod so sendvičmi. Ako bojuje za premenu obchodu aj seba samého, pracuje spolu s neohrabaným personálom, z ktorého sa nakoniec stane jeho vyvolená rodina.