Mickey Go Local
Mickey a jeho priatelia spoznávajú Singapur a to najlepšie z Malajzie – od jedla cez tradičné oblečenie až po ikonickú modernú architektúru. Niekedy sú turistami potulujúcimi sa po okolí a inokedy domácimi, ktorí vám ukazujú spôsob života – no naši hrdinovia sa vždy dokážu ocitnúť vo vtipných a zábavných situáciách.