Mickey Mouseov klub
Mickey pozýva predškolákov, aby sa s ním a jeho kamarátmi zabavili v Mickey Mouseovom klube. Deti sa zúčastnia interaktívneho dobrodružstva, kde sa okrem zábavy naučia riešiť rôzne úlohy aj s použitím matematiky pre deti.