PJ Masks
Za pomoci zvieracích amuletov sa z Grega stane Gekko, z Amaye je Sovička a z Connora Mačičiak. Ich obleky sa síce podobajú na pyžamo, ale oni sú Pyžamasky!
Pridajte sa ku Connorovi, Amayi a Gregovi na ich superhrdinských záchranných dobrodružstvách v boji proti zloduchom, ktorí vystrájajú v noci. Za pomoci zvieracích amuletov sa z Grega stane Gekko, z Amaye je Sovička a z Connora Mačičiak. Ich obleky sa síce podobajú na pyžamo, ale oni sú Pyžamasky! Dávajte si pozor, Noční zloduchovia, prichádzajú Pyžamasky!