Quantico
Na základňu FBI Quantico prišla na výcvik rôznorodá skupina nováčikov. Sú to tí najlepší, najbystrejší a najpreverenejší, takže sa zdá byť nemožné, že jeden z nich je podozrivý zo zosnovania najväčšieho útoku na New York od 11. septembra.