The Owl House
Luz, sebavedomé dospievajúce ľudské dievča, náhodou narazí na portál do nového magického sveta, kde sa spriatelí so vzdorovitou čarodejnicou Edou a rozkošne malým bojovníkom Kingom.
Luz, sebavedomé dospievajúce ľudské dievča, náhodou narazí na portál do nového magického sveta, kde sa spriatelí so vzdorovitou čarodejnicou Edou a rozkošne malým bojovníkom Kingom. Napriek tomu, že nemá magické schopnosti, Luz si plní svoj sen stať sa čarodejnicou, keď slúži v Sovom dome ako Edina učnica, a nakoniec si nájde novú rodinu v nepravdepodobnom prostredí.