Santa Clausovia
Scott Calvin je späť! Po takmer tridsiatich rokoch ako Santa Claus je stále šťastný a veselý. Avšak Vianoce sa stávajú menej populárnymi a tým pádom prichádza o svoju santovskú mágiu. Scott sa usilovne snaží udržiavať krok s požiadavkami svojej práce a zároveň byť oporou svojej rodine. Keď zistí, že sa z pozície Santa Clausa dá odísť, uvažuje o dôchodku a snaží sa nájsť vhodného nasledovníka, aby sa mohol stať lepším otcom a manželom.