Ten náš blázon
„Ten náš blázon“ je polhodinový komediálny seriál bez štipky rešpektu, ktorý zobrazuje robotnícku triedu v južnej časti Los Angeles. Seriál sa zameriava na 30-ročného Julia Lopeza, ktorý stále býva u rodičov, chodí so svojou priateľkou s prestávkami už od strednej školy a vždy si nájde hocijaké výhovorky, aby nemusel riešiť vlastné problémy.