Battle of Fates
Är vårt öde redan förutbestämt? Kan det egentligen utläsas? Det ska vi få reda på i den här tävlingen. Sydkoreas 49 främsta ödesläsare – experter på allt från tarot och ansiktsläsning till schamanism – sätter sin heder på spel. Bara den som verkligen kan läsa ödet överlever. Vem blir vinnaren?