Mission: Yozakura Family
Taiyo måste klara ett brutalt spionprov för Tsubomis dödsönskan, medan Momo smider planer i skuggorna.
Före detta Tanpopo-chefen Ai flyttar in hos Yozakuras för att bättra sig, men friden hotas snart.
Taiyo hamnar i skolkaos när bronsspionen Sosuke Michibata saboterar och sprider rykten om honom.
Shinzos shoppingrunda med Ayaka spårar ur när Kengo och Nanao i hemlighet lägger sig i.
Taiyo möter Kyoichiro i ett skrämmande slutprov där deltagarna försvinner ut i mörkret.
Taiyo träffar en muterad Kawashita för att lära sig döda Tsubomi, men hans svärfar Momo dyker upp.
Mutsumi testar Taiyos växande krafter samtidigt som Futaba förgäves ber datageniet Shion om hjälp.
Ai går på sitt första ärende för att muntra upp familjen, medan Taiyo och Mutsumi smyger efter.
Yozakuras jakt på en uråldrig dagbok urartar i en kaotisk och avslöjande storstädning.
Tsubomi förgiftar Kyoichiro, som flyr för att rädda sin familj. Taiyo jagar desperat efter honom.