Star Wars: Motståndsrörelsen
Kaz ger sig ut på spionuppdrag för Motståndsrörelsen, men han hamnar i trubbel med racerpiloter, pirater och den mystiska ägaren till plattformen han stationerats på.
Efter att ha rekryterats av Poe Dameron och gått med i Motståndsrörelsen för att spionera på Första Ordern finner sig stjärnpiloten Kazuda ”Kaz” Xiono ute på djupt vatten när han och BB-8 stationeras ombord på en stor bränslestation kallad Kolossen. Han kämpar med att behålla sin täckmantel som mekaniker och hamnar i komiska konflikter med racerpiloter, farliga rymdpirater, och Kolossens mystiska ägare. Hans efterforskningar tar honom allt närmre att upptäcka Första Orderns planer för galaxen.