Kukista ja mehiläisistä
I en stad i det lantliga Finland tar en pojke hem en flicka i smyg, kvällen före sin 16-årsdag. Pojkens pappa råkar komma in under det unga parets kärleksstund. Till sin förskräckelse märker tonåringarna att skyddet har gått sönder och att närmsta apotek snart stänger.