Grannfejden
Efter en pinsam händelse på sociala medier lämnar influencern Hanna storstan och återvänder till sin värmländska hemstad. Hon flyttar in hos sin syster Emma, som arbetar på kommunen och fått uppdraget att hjälpa den före detta statsministern Stefan Carlsson att trivas på sin nya gård och skapa god PR för orten. När Carlsson hamnar i konflikt med den egensinnige grannen Harry Flodman får Emma i uppgift att försöka få honom att flytta. Trots Harrys ovanor och stökiga torp står Hanna snart på hans sida. En varm feelgood om vänskap, mod och att våga stå upp för det man tror på, med Ida Hallquist, Robert Gustafsson, Tuva Novotny, Kjell Bergqvist och Ia Langhammer.