A Friend of Dorothy
Dorothy är en ensam änka med en sviktande hälsa men ett knivskarpt sinne. När 17-åriga JJ råkar sparka in sin fotboll i hennes trädgård vänder han upp och ner på hennes vardag med piller, katrinplommon och korsord. En oväntad vänskap börjar spira, och trots att de kommer från helt olika världar upptäcker de att de har mer gemensamt än de någonsin kunnat ana.