Komedier, Animerat
En flock småfåglar sitter på en telefontråd. Att sitta nära varandra är svårt nog, men sedan kommer en stor, knasig fågel som vill sitta bredvid dem – med komiska resultat.
En flock småfåglar sitter en och en på en telefontråd. Att sitta nära varandra är svårt nog, men sedan kommer en stor, knasig fågel som vill sitta bredvid dem. Småfåglarna kan inte låta bli att retas med honom, men till slut får de skämmas för sin själviska gruppmentalitet.