Piper
En hungrig snäppunge lämnar boet för första gången för att gräva efter mat vid strandlinjen. Problemet är att maten ligger begravd i sanden, där läskiga vågor rullar in.
En hungrig snäppunge lämnar boet för första gången för att gräva efter mat vid strandlinjen. Problemet är att maten ligger begravd i sanden, där läskiga vågor rullar upp på stranden.