Abe's Story
En utarbetad och underskattad teaterchef kämpar med sin skräckroman som kan förändra hans öde. Abe är en irländsk författare som lever i det viktorianska London vars arbete och resor runt om i Storbritannien och Amerika inspirerar och präglar hans verk.