Who’s the Daddy?
Ett karaktärsdrivet komedidrama om mammalivets berg- och dalbana. Två mödrar har ett otrevligt första möte när de är på lekplatsen. Det blir snart mer intressant när de upptäcker att de har mycket mer gemensamt än vad de någonsin hade kunnat tro.