Timeless Heroes: Indiana Jones & Harrison Ford
Från hans blygsamma start som birollsinnehavare på tv, till filmstjärna i storsäljande filmer och senare i mer introspektiva roller, följer denna nya dokumentär Harrison Fords karriär. Följ hans banbrytande väg genom åren - och på resan - med de filmmakare och kollegor som lanserade Indiana Jones och såg filmhistoria skapas.
Från hans blygsamma start som birollsinnehavare på tv, till filmstjärna i storsäljande filmer och senare i mer introspektiva roller, följer denna nya dokumentär Harrison Fords karriär. Följ hans banbrytande väg genom åren - och på resan - med de filmmakare och kollegor som lanserade Indiana Jones och såg filmhistoria skapas. Detta intima porträtt kastar ett unikt, personligt ljus på en sann legend.