Jessica Kirson: I’m the Man
I'm the Man är den senaste entimmes-specialen från en av de mest respekterade komikerna i branschen. Den här snabba, vassa, råa timmen handlar om allt som har fått publik över hela världen att bli kär i Kirson. Hon hittar det roliga i allt från sina nya sexleksaker till TikTok-tjejer till att åka till ett traumacenter.