Lo Perdido
Min mamma har dött. Hennes namn var Maria. Hennes barn, Raúl och Santiago, upptäcker hundratals fotografier bland de föremål hon lämnat efter sig. De två bröderna kommer att behöva reflektera över sitt minne och över vad de har bevarat och förlorat.