Tombstone
Kurt Russell är sheriff Wyatt Earp; Val Kilmer är den galne Doc Holliday. De förenas för att upprätthålla lagen i den ökända uppgörelsen med de laglösa vid O.K. Corrall.
Kurt Russell och Val Kilmer har huvudrollerna i den här explosiva, actionfyllda westernfilmen. Russell gör rollen som sheriff Wyatt Earp och Kilmer spelar hans vän, den galne Doc Holliday. Trots hårt motstånd gör de allt för att upprätthålla lagen i Tombstone, vilket leder fram till den oundvikliga uppgörelsen vid O.K. Corrall. Tombstone är ett klassiskt westernäventyr där du hamnar mitt i korselden i en av tidernas mest omtalade eldstrider. I den stjärnspäckade rollistan syns Sam Elliott, Bill Paxton, Dana Delany, Jason Priestly, Michael Biehn och Hollywoodlegenden Charlton Heston.