Dödsmärkt
Efter att jamaicanska drogkungar har infiltrerat hans hemstad, tar den gamla narkotikahandelsagenten John Hatcher (Steven Seagal) på sig hårdhandskarna för att knäcka ben och skallar i en fullgasad actionfylld thriller!
Steven Seagal i bästa toppform! Efter att hans partner dött återvänder narkotikahandelsagenten John Hatcher (Seagal) till sin hemstad. Men stan har förändrats till det värsta. Jamaicanska drogkungar, ledda av en överstepräst i svart magi, har infiltrerat staden. Bovarna har dock träffat sin överman i Hatcher, och all voodoo i världen kommer inte att räcka för att stoppa honom!