The East
En ung kvinna (Brit Marling) infiltrerar en farlig aktivistgrupp som slår till mot oaktsamma företag i denna sexiga thriller där vi också ser Alexander Skarsgård och Elliot Page.
Från producenten Ridley Scott och regissören Zal Batmanglij kommer denna täta, sexiga thriller där vi ser Brit Marling, Alexander Skarsgård och Elliot Page i huvudrollerna. En ambitiös nyanställd vid en framstående underrättelsefirma (Marling) får i uppdrag att infiltrera en gäckande aktivistgrupp som terroriserar oaktsamma företagsledare. Ju mer inblandad hon blir, desto större blir riskerna i denna fängslande konspirationsberättelse.