Nino De Fuego, El
Aleixo Paz, kallad "Boy from the Blaze," överlever en tragisk olycka som krossar hans liv. Han kämpar med smärta och ilska och finner tröst i att skriva låtar. Med stöd från en vän och sin mor samlar han mod för att uppträda, konfrontera sina rädslor och finna hopp.