Swing To The Moon
I skogen försöker lilla spindeln Temi förgäves fånga månen från trädtopparna. När en svärm eldflugor lyfter mot skyn hakar hon fast sig i en av dem, men de flyger snart neråt igen. Besviken faller Temi till marken, tappar månen ur sikte och luras av hägringar. Plötsligt, när hon är som mest ledsen, överraskas hon av ett bländande ljus.