La Legge Del Numero Uno
En opportunist, en lokal gangster och en estländsk inbrottstjuv specialiserad på smuggling. Tre män i fängelse som inte har något gemensamt förutom förhoppningen om att ett möte med en domare ska ge dem en särskild typ av permission. De tre männen som väntar i en cell är övertygade om att den som först går in på mötet blir den som får permissionen. Det leder till en hänsynslös och hårdhänt kamp om förstaplatsen.