It's a Mad World
I det hårda kvarteret Tor Bella Monaca försöker Mauro gå vidare efter ett uppbrott. Samtidigt ställs han inför en djup fråga: är ondska medfödd eller något vi formas till av vår miljö? En inre resa tar sin början i en tuff verklighet.