Angry Birds Makerspace
Välkommen till Angry Birds MakerSpace, en gemensam verkstad där fåglar och grisar experimenterar med de senaste prylarna och trenderna inom media och teknik!
Film är det perfekta sättet att uppleva galna äventyr som aldrig skulle hända i verkligheten.
En motgång under inspelningen banar vägen för en comeback när fåglarna upptäcker en oväntad talang.
Ingen kan bestämma över de här fåglarna, allra minst hur de monterar sina möbler.
Chuck har hittat ett knep för att maxa gymtiden och tänker aldrig blicka tillbaka.
Säkerheten är högsta prioritet på MakerSpace, och ansiktsigenkänning är nästa steg.