Angry Birds Slingshot Stories
Få svar på alla stora frågor om Angry Birds-spelen i denna spännande titt bakom kulisserna.
Har du någonsin undrat vad som händer innan Angry Birds hoppar i slangbellorna för att rädda sina ägg, eller hur alla grisstrukturer skapas? Vi vet alla handlingen – grisarna bygger banorna, fåglarna krossar dem. Men tänk om en bana inte är färdigbyggd innan den börjar? Tänk om slangbellan krånglar? Vart tar grisarna vägen när de exploderar? Kolla in Angry Birds Slingshot Stories, en animerad serie som tar dig bakom kulisserna på ditt favoritspel och ger dig ett oväntat och roligt perspektiv du aldrig trodde du skulle få se.
Ju större de är, desto hårdare faller de. Men att få dem att falla, det är den verkliga utmaningen.
Ingen är snabbare än Chuck ... tills en gris slår honom. Fåglarna protesterar högljutt!
Reds jakt på sina borttappade hörlurar leder till en skojig uppgörelse med en musikälskande gris!
Red smyger sig in i en cosplaytävling för grisarna och vänder upp och ner på allt!
Red ställs inför ett flipperspelutmaning efter att en mystisk hand kastat in honom.
Matilda hittar ett nytt sätt att skapa kaos och sätta käppar i hjulet för grisarna.