Tre visselblåsare delar med sig av sina motiveringar, erfarenheter och följderna av att tala ut. Katherine Gun, anställd på brittiska underrättelsetjänsten, Oxfam-arbetaren Helen Evans och Hollywood-stjärnan Rose McGowan berättar vad som händer med kvinnor i When We Speak.