Jeder Schweigt Von Etwas Anderem
Varje familj har en hemlighet, ett mörker som ingen vill vidröra. För vissa ligger deras hemligheter begravda i ett land som inte ens finns längre: Tre familjer från de uppskattningsvis 250 000 politiska fångarna i DDR brottas med frågan, hur mycket av det förflutna vill de tillåta i sin nuvarande tillvaro?