BECOMING
LeBron James och Maverick Carter är de exekutiva producenterna bakom Becoming, en serie som skildrar berömda underhållare, musiker, och atleters livshistorier med deras egna ord. Varje person gör en resa genom gamla minnen och berättar personligt om de motgångar och framgångar som lett dem dit de är idag. Nära och kära delar med sig av händelser som aldrig tidigare berättats om varje persons inspirerande resa till berömmelse.
LeBron James och Maverick Carter är de exekutiva producenterna bakom Becoming, en serie där berömda underhållare, musiker, och atleter berättar sina inspirerande livshistorier. I varje avsnitt följer vi med en kändis till deras hemstad för att besöka minnesvärda platser som varit viktiga under deras uppväxt. Familjemedlemmar, tränare, lärare, mentorer, och nära vänner delar med sig av betydelsefulla och personliga minnen av huvudpersonerna innan de slog igenom. De här sällan hörda berättelserna ger oss en intim inblick i viktiga händelser under varje stjärnas resa till den de är idag.
Adam DeVine minns den tragiska olycka som inspirerade honom att följa sina komedidrömmar.
WNBA-stjärnan Candace Parker återvänder till sina rötter och händelserna som gjort henne ikonisk.
Skådespelaren Caleb McLaughlin besöker ”Lejonkungen” på Broadway där resan till berömmelse började.
Sångaren Colbie Caillat ser tillbaka på sina rötter och minns sin kamp mot förlamande scenskräck.
Nick Kroll återvänder till sitt gamla college där han påbörjade sin framgångsrika komedikarriär.
Julianne Hough besöker London och minns de avgörande stunder som gjorde henne till en danssensation.
Programledaren Nick Cannon besöker platser från sitt förflutna och berättar om hur han blev berömd.
Ashley Tisdale ser tillbaka på sin resa från blyg flicka till internationellt erkänd skådespelerska.
Rob Gronkowski återvänder till sin hemstad och ser tillbaka på sin inspirerande resa till NFL.