Ingenting att skratta åt
Det här är en komisk berättelse om värdet av att ta livet på allvar. Kasper Berntsen, 40, är en framgångsrik ståuppkomiker som har allt han kan önska sig. Han kör regelbundna uppträdanden på Oslos bästa klubbar, har en perfekt flickvän och trivs i rampljuset. Men en dag tappar han greppet och allting förändras.