Robot and the Whale
För länge sedan lämnade människorna planeten Jorden. Lobo, en glad robot som älskar djur och växter, möter en dag en strandad val på stranden. Lobo måste övervinna sin rädsla för vatten för att rädda henne, men det är inte lätt, särskilt eftersom en enda droppe vatten kan få honom att rosta.